نحوه سفارشی سازی قسمت جزییات حساب کاربری ووکامرس

سفارشی سازی بخش جزییات حساب کاربری در ووکامرس
هر کاربر وردپرس در قسمت جزییات حساب کاربری ووکامرس، دارای مجموعه ای از فیلدهای از پیش تعریف شده است. این فیلدها اطلاعات ضروری در مورد هر کاربر از جمله نام کاربری، نام، ایمیل، نقش، آدرس وب سایت، بیو و غیره را ذخیره می کنند.

فیلدهای کاربر را می توان به دو روش ویرایش کرد: توسط ادمین، که به تمام اطلاعات کاربر دسترسی دارد و می تواند هر گونه اطلاعات کاربر، از جمله فیلدهای پیش فرض و سفارشی را ویرایش کند. و توسط کاربرانی که وارد سیستم شده اند، که می توانند مشخصات خود را ویرایش کنند.

کاربران WooCommerce (مشتریان) همچنین می توانند برخی از داده های خود را از صفحه حساب من ویرایش کنند: نام، ایمیل و رمز عبور (برگه جزئیات حساب). و همچنین آدرس صورتحساب و حمل و نقل (برگه Addresses).

اما اگر بخواهیم به مشتریان اجازه دهیم فیلد بیوگرافی یا URL وب سایت خود را اضافه یاویرایش کنند چه؟ خوب، قطعه زیر به شما کمک می‌کند تا در قسمت جزییات حساب کاربری فیلد جدید ساخته و اطلاعات ان را ذخیره کنید و دراخر ان را نمایش دهید.
همچنین میتوانید مقاله بهترین افزونه های کد تخفیف در ووکامرس را در فارسی کیت مشاهده بفرمایید
قسمت جزییات حساب کاربری

نحوه افزودن فیلد، در قسمت اطلاعات کاربر ووکامرس

این تکه کد یک فیلد بیوگرافی کاربر را به فرم ویرایش حساب کاربری ووکامرس اضافه می‌کند و بیوگرافی به‌روزرسانی شده را در پروفایل کاربر ذخیره می‌کند.

اکشن woocommerce_edit_account_form،باعث می شودکه تابع farsikit_edit_user_bio_my_account در قسمت جزییات حساب کاربری ووکامرس هنگام نمایش فرم مشخصات کاربر، فراخوانی شود

تابع farsikit_edit_user_bio_my_account اطلاعات کاربر فعلی را بازیابی می‌کند و ساختار HTML ،برای فیلد بیوگرافی کاربر را ایجاد میکند. این شامل یک برچسب، یک textarea برای وارد کردن بیوگرافی است .

اکشن woocommerce_save_account_details، باعث می شود تابع farsikit_save_user_bio_my_account هنگام کلیک کردن کاربر بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” فراخوانی خواهد شد.

تابع farsikit_save_user_bio_my_account مقدار ارسال شده از فیلد بیوگرافی را پاک‌سازی می‌کند، و بیوگرافی کاربر را در صورتی که خالی نباشد، به‌روزرسانی می‌کند و نمایش می دهد.

کد افزودن فیلد به قسمت جزییات حساب کاربری را کجا اضافه کنیم؟

شما باید PHP سفارشی را در functions.php و CSS سفارشی را در فایل style.css قرار دهید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا